پایان نامه اثر مستقیم ابعاد هوش عاطفی بر ابعاد کیفیت زندگی
نوشته شده توسط : admin

۱-۴- اهداف پژوهش

 

۱-۴-۱- اهدف اصلی

هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی نقش واسطه‌گری همدلی در رابطه بین ابعاد هوش عاطفی و ابعاد هوش اخلاقی با ابعاد کیفیت زندگی است. در این راستا به اهداف زیر پرداخته می‌شود:

۱-بررسی اثر مستقیم ابعاد هوش عاطفی بر ابعاد کیفیت زندگی

۲- بررسی اثر مستقیم ابعاد هوش اخلاقی بر کیفیت زندگی

۳- بررسی اثر مستقیم  ابعاد هوش عاطفی بر همدلی

۴- بررسی اثر مستقیم ابعاد هوش اخلاقی و بر همدلی

۵-  بررسی اثر همدلی بر ابعاد کیفیت زندگی، با کنترل ابعاد  هوش عاطفی و ابعاد هوش اخلاقی

 

 

۱-۵- پرسش‌های پژوهش

 

۱-۵-۱- سوالات اصلی

  • آیا ابعاد هوش عاطفی، ابعاد کیفیت زندگی را به نحو معنادار در دانشجویان پیش‌بینی می‌کنند؟
  • آیا ابعاد هوش اخلاقی (درستکاری، مسئولیت‌پذیری، بخشش، دلسوزی)، ابعاد کیفیت زندگی را به نحو معنادار در دانشجویان پیش‌بینی می‌کنند؟
  • آیا ابعاد هوش عاطفی، همدلی را به نحو معنادار در دانشجویان پیش‌بینی می‌کنند؟
  • آیا ابعاد هوش اخلاقی (درستکاری، مسئولیت‌پذیری، بخشش، دلسوزی)، همدلی را به نحو معنادار در دانشجویان پیش‌بینی می‌کنند؟
  • آیا همدلی با کنترل هوش عاطفی و هوش اخلاقی، ابعاد کیفیت زندگی را به نحو معنادار در دانشجویان پیش‌بینی می‌کند؟
  • آیا همدلی، نقش میانجی‌گری را در رابطه بین ابعاد هوش اخلاقی و ابعاد هوش عاطفی با ابعاد کیفیت زندگی ایفا می‌کند؟

 

متن کامل پایان نامه





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: