پایان نامه تعیین میزان تاثیرآموزش مهارت های سازماندهی-برنامه ریزی دربهبودخودکارآمدپنداری دانش آموزان
نوشته شده توسط : admin

۱-۴ اهداف تحقیق:

در این پژوهش، پژوهشگر در صدد رسیدن به اهداف زیر می باشد:

اهداف اصلی:

– تعیین میزان تاثیر آموزش مهارت های سازمان دهی- برنامه ریزی در بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

اهداف فرعی:

– تعیین میزان تاثیر آموزش مهارت های سازمان دهی- برنامه ریزی در بهبود خودکارآمدپنداری دانش آموزان

– تعیین میزان تاثیر آموزش مهارت های سازمان دهی- برنامه ریزی در بهبود انگیزش دانش آموزان

– تعیین میزان تاثیر آموزش مهارت های سازمان دهی- برنامه ریزی در بهبود تاثیرات هیجانی دانش آموزان

– تعیین میزان تاثیر آموزش مهارت های سازمان دهی- برنامه ریزی در بهبود برنامه ریزی دانش آموزان

– تعیین میزان تاثیر آموزش مهارت های سازمان دهی- برنامه ریزی در بهبود فقدان کنترل پیامد دانش آموزان

۱-۵ فرضیه های تحقیق:

۱- آموزش راهبردهای سازمان دهی- برنامه ریزی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان تاثیر دارد.

۲- آموزش راهبردهای سازمان دهی- برنامه ریزی بر خودکارآمدپنداری دانش آموزان تاثیر دارد.

۳- آموزش راهبردهای سازمان دهی- برنامه ریزی بر انگیزش دانش آموزان تاثیر دارد.

۴- آموزش راهبردهای سازمان دهی- برنامه ریزی بر تاثیرات هیجانی دانش آموزان تاثیر دارد.

۵- آموزش راهبردهای سازمان دهی- برنامه ریزی بر برنامه ریزی دانش آموزان تاثیر دارد.

۶- آموزش راهبردهای سازمان دهی- برنامه ریزی بر فقدان کنترل پیامد دانش آموزان تاثیر دارد.

 

 متن کامل پایان نامه





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: