نوشته شده توسط : admin

دانلود متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی

عنوان کامل پایان نامه :عوامل استرس زای شغلی مدیران آموزشی مدارس متوسطه مناطق نوزده گانه شهر تهران

ده فرمان براي كنترل استرس

گامهاي زيادي براي جنگيدن با استرس و اثرات ناخوشايندش وجود دارند كه ما مي توانيم آنها را در پيش بگيريم .آنچه در زير مي آيد ده برخورد اساسي است كه براي جنگ با استرس به ما كمك مي كند.

  1. اجازه ندهيم كه ناراحتيهاي جزئي ما را از كوره به در ببرند .ما اين توصيه را بسيار شنيده ايم ، اما تمرين آن مشكل است .دو چيز براي نگه داشتن آن در ذهن لازم است:
  • سعي نكنيد احساسات ناراحت كننده را ناديده بگيريد.آنها را بپذير و به دنبال راه حل باش ،‌اگر راه حل را پيدا نكردي ،‌موضوع را دوباره مرور كن.
  • احساس متناسب داشته باشيد.استرسورهاي كوچك در حال حاضر اسباب نگراني زيادي شده اند ولي به سرعت رنگ مي بازند اگر ما آنها را رها سازيم. ما مي توانيم آنها را اينگونه ببينيم : محركهاي كوچك ، نه يك بحران اساسي .
  1. در برابر اشتباه تسليم نشويد. وقتي ما كاري كرده ايم كه از انجام آن متاسفيم . اگر امكان دارد سعي كنيم آن را درست كنيم ( معذرت خواهي ، تغيير رفتار و غيره) و يا از آن عبرت بگيريم و اجازه ندهيم ديگران به واسطه اين اشتباه بر ما مسلط شوند.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

از نظر مديران آموزشي عوامل زير تا چه ميزان موجب استرس شغلي مي شود؟

۱٫امكانات فيزيكي نامناسب           ۴٫روابط نامناسب كاري

۲٫سنگيني كار               ۵٫ويژگي هاي نقش

۳٫عدم امكان رشد حرفه اي        ۶٫مسائل و مشكلات مالي

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان :عوامل استرس زای شغلی مدیران آموزشی مدارس متوسطه مناطق نوزده گانه شهر تهران





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: