پایان نامه ارشد مدیریت :سنجش آموزشهای سازمانی بر بهره وری کارکنان شاغل در شهرک های صنعتی استان خوزست
نوشته شده توسط : admin

 

عنوان کامل پایان نامه :

 تاثیر آموزشهای سازمانی بر بهره وری کارکنان شاغل در شهرک های صنعتی استان خوزستان

 

۱ مرور ادبیات و سوابق مربوطه (بیان مختصر پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل و خارج کشور پیرامون موضوع تحقیق و نتایج آنها و مرور ادبیات و چارچوب نظری تحقیق):

{ ابراهیمی دهشیری، احمد به راهنمایی علی عطافر و استاد مشاور مهوچهر افشین نیا} در تحقیقی تحت عنوان «بررسی میزان اثر بخشی آموزشهای عمومی سازمانی کارکنان اداره کل بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان یزد» یافته ها حاکی از آن بود ۱- آموزشهای عمومی سازمانی باعث افزایش اثر بخشی کارکنان شده است. ۲-آموزشهای عمومی سازمانی موجب افزایش دانش عمومی کارکنان نگردیده است ۳- آموزشهای عمومی سازمانی باعث افزایش آشنایی کارکنان  با قوانین و مقررات اداری و شغلی نشده است. ۴-آموزشهای عمومی سازمانی موجب افزایش مهارتهای اداری نگردیده است . ۵- آموزشهای عمومی سازمانی تقویت انگیزش کارکنان شده است.۶- آموزشهای عمومی سازمانی میزان تعهد کارکنان به سازمان را افزایش داده و موجب انجام بهتر کارها شده است. ۷- نظریات کارکنان و مدیران در مورد میزان تاثیر آموزشهای عمومی سازمانی بر عوامل اثر بخشی یکسان می باشد .

در تحقیقی که توسط { عبادی، لطف الله ۱۳۶۹ } تحت عنوان ارزشیابی کارآیی دوره های توجیهی و تکمیلی آموزش ضمن خدمت و مربیان امور تربیتی انجام شده است . محقق دو فرضیه اساس را محک آزمون گرفته است.

فرضیه اول : دوره های مذکور در کارآیی و دانش افزایی مربیان پرورشی نقش موثری ایفا کرده اند .

فرضیه دوم : دوره های مذکور نتوانسته اند در دانش افزایی و کارآیی مربیان موثر واقع شوند .

در تحقیق فوق فرضیه اول مورد تایید قرار گرفت و موارد مثبت آموزشهای مزبور بیش از موارد منفی آن معرفی گردیده است ، ولی در طرح مزبور به این نتیجه رسیده است که اگر گواهینامه پایان دوره حذف گردد  مطلوبتر خواهد بود . به اعتقاد نامبرده اکثر جامه آماری از ضعف سیستم آماری گلایه داشته اند.

در تحقیقی که توسط {آقایان آسیان، امیر هادی و حسینعلی در سال ۸۱ } در زمینه آموزش ضمن خدمت بر کارآیی مدیران و معلمان مدارس راهنمایی شهر تربت جام انجام داده اند نتایج زیر را  بدست آورده اند :

۱-۴  توانایی حل مسائل و مشکلات آموزش و پرورش دانش آموزان در معلمانی که از آموزش های ضمن خدمت برخوردارند تا حد زیادی بیش از معلمانی است که از این نوع آموزشها برخوردار نیستند ، زیرا ۲۳% از پاسخ دهندگان این عبارت گزینه کاملا موافق و ۶۸% گزینه موافق و ۹% گزینه بی نظر را انتخاب کرده اند  هیچکدام گزینه های مخالف را انتخاب نکرده اند .

۲-۴  افت تحصیلی دانش آموزان معلمانی که از آموزش های ضمن خدمت بر خوردارند تا حد بسیار زیادی کمتر از معلمانی است که از این آموزشها برخوردار نیستند زیرا ۲۰% از پاسخ دهندگان این عبارت کزینه کاملا موافق و ۴۳% گزینه موافق و ۱۳% گزینه بی نظر و ۲۴%  گزینه مخالف را گزینش کردهاند و هیچکدام گزینه کاملا مخالف را انتخاب نکرده اند.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

 

  • میزان بهر ه مندی شهرک های صنعتی خوزستان از آموزشهای سازمانی چقدر بوده است؟
  • آیا کمیت آموزش هایی که افراد سازمان طی کردند بالاتر از حد استاندارد آموزش است ؟
  • آیا کیفیت آموزش هایی که افراد سازمان طی کردند بالاتر از حد متوسط مقیاس است ؟
  • آیا اثربخشی محتوی آموزش هایی که افراد طی کردند بالاتر از حد متوسط مقیاس است ؟
  • کارکنان شاغل در شهرک های صنعتی استان خوزستان کدام نوع دوره ها را بیشتر گذراندند، عمومی یا تخصصی ؟
  • راهکارهای افزایش اثربخشی آموزشهای سازمانی کارکنان شهرک های صنعتی خوزستان کدام اند؟

 

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : تاثیر آموزشهای سازمانی بر بهره وری کارکنان شاغل در شهرک های صنعتی استان خوزستان  با فرمت ورد





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 1430
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: