دانلود پایان نامه بررسی شایستگی یا خبرگی و وفاداری مشتریان
نوشته شده توسط : admin

 پرسنل هتل

هر کس درون یک سازمان یا بنگاه باید برای یک هدف مشخص تلاش کند. مدیریت عالی مسؤلیت طرح­های فروش و بازاریابی مؤثر و موفق را دارند. دانش مدیر عامل، عامل مهمی در موفقیت هتل است. پرسنل فروش نیز نقش بسیار مهمی دارند؛ زیرا آنها روزانه در تماس مستقیم با مشتریان هستند و بر عقیده و نظر مشتریان درباره هتل تأثیر می­گذارند(آکر[۱]، ۲۰۰۸). یک کادر فروش مشتاق با دانش مناسب  درباره خدمات و محصولات سازمان کلید موفقیت دانسته شده­اند. از این رو استخدام کادر فروش شایسته باید به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود. آموزش باید بخشی از فرایند باشد و همواره منطبق با راهبردهای سازمان طراحی و اجرا شود. دستورالعمل­ها نیز باید استاندارد شده و روشن باشند. هدف از داشتن یک کادر فروش قوی توسط روابط بهتر میان مهمان و کارکنان هتل به نحوی است که به رضایت مشتری منجر شود (آکر، ۲۰۰۸).

برای ایجاد ارزش برای مشتری باید همه کارکنان با یکدیگر همکاری کنند. چنین کادر فروش شایسته­ای همواره در حال تعامل با مشتری و مشاوره در آنها درباره خدماتی است که هتل می­تواند به آنها ارائه دهد. اطلاعات به دست آمده توسط آنها باید به خوبی حفظ و نگهداری شود. به نحوی که لازم نباشد مشتریان خواسته­ها و نیازها­یشان را برای سایر اعضای کادر فروش نیز تکرار کنند (آکر، ۲۰۰۸).

۲-۵-۲- معرفی هتل­های اصفهان

هتل عباسی: هتل عباسی اصفهان واقع در خیابان چهارباغ عباسی ، کهن ترین هتل جهان با معماری شکوه مند ایرانی طراحی و بنا گردیده است. با شکوفائی اقتصاد ایران در عصر صفوی ساختن بناهای عظیم و سودمند آغاز گردید. یکی از شاخص ترین بناهای آن دوره کاروانسرای عباسی اصفهان می­باشد. شرکت سهامی بیمه ایران با خرید کاروانسرای عباسی اصفهان و تبدیل آن به مهمانخانه، هم یک بنای ارزشمند تاریخی را حفظ نمود و هم خاطره کاربری نخستین آن، یعنی اقامتگاه مسافرین را در شکل جدید مهمانسرا زنده کرد مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس یکی از هتلهای بزرگ ایران و شهر اصفهان است که به دلیل معماری آن، که از معماری دوران صفوی الگو گرفته است، و نیز واقع شدن آن در میان بافت تاریخی اصفهان دارای اهمیت فراوان است. مهمانسرای عباسی با ۲۳۱ اتاق، سوئیت و آپارتمان که مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده­اند، سالانه پذیرای هزاران مهمان و گردشگر داخلی و خارجی از اقصی نقاط جهان و همچنین دهها هیات از میهمانان عالی رتبه سیاسی و شخصیت های بین المللی است.

[۱]– Aaker

 متن فوق تکه ای از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

متن کامل





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: