پایان نامه ارتباط بین گذشت و وفاداری کارکنان با میزان وفاداری مشتریان
نوشته شده توسط : admin

بیان فرض آماری فرضیه ۱

با توجه به خروجی نرم افزار پی ال اس در جدول ۴-۹ راجع به اثرگذاری گذشت و وفاداری کارکنان بر میزان وفاداری مشتری به دلیل اینکه عدد معناداری برابر ۱۰/۵ و بیشتر از ۹۶/۱ می باشد، لذا می توان گفت فرضیه صفر پژوهش رد و فرضیه پژوهش مبنی بر اثرگذاری گذشت و وفاداری کارکنان بر میزان وفاداری مشتری تأیید می شود. ضریب این اثر ۳۳ درصد برآورد شد.

فرضیه ۲: مولفه نیت پاک و خوب کارکنان بر میزان وفاداری مشتری موثر است.

فرضیه صفر: مولفه نیت پاک و خوب کارکنان بر میزان وفاداری مشتری موثر نیست.

فرضیه پژوهش: مولفه نیت پاک و خوب کارکنان بر میزان وفاداری مشتری موثر است.

بیان فرض آماری فرضیه ۲

با توجه به خروجی نرم افزار پی ال اس در جدول ۴-۹ راجع به اثرگذاری نیت پاک و خوب کارکنان بر میزان وفاداری مشتری به دلیل اینکه عدد معناداری برابر ۴۰/۵ و بیشتر از ۹۶/۱ می باشد، لذا می توان گفت فرضیه صفر پژوهش رد و فرضیه پژوهش مبنی بر اثرگذاری نیت پاک و خوب کارکنان بر میزان وفاداری مشتری تأیید می شود. ضریب این اثر ۳۰ درصد برآورد شد.

فرضیه ۳: مولفه وجدان کاری کارکنان بر میزان وفاداری مشتری موثر است.

فرضیه صفر: مولفه وجدان کاری کارکنان بر میزان وفاداری مشتری موثر نیست.

فرضیه پژوهش: مولفه وجدان کاری کارکنان بر میزان وفاداری مشتری موثر است.

بیان فرض آماری فرضیه ۳

با توجه به خروجی نرم افزار پی ال اس در جدول ۴-۹ راجع به اثرگذاری وجدان کاری کارکنان بر میزان وفاداری مشتری به دلیل اینکه عدد معناداری برابر ۶۷/۷ و بیشتر از ۹۶/۱ می باشد، لذا می توان گفت فرضیه صفر پژوهش رد و فرضیه پژوهش مبنی بر اثرگذاری وجدان کاری کارکنان بر میزان وفاداری مشتری تأیید می شود. ضریب این اثر ۳۱ درصد برآورد شد.

فرضیه ۴: مولفه نوع دوستی کارکنان بر میزان وفاداری مشتری موثر است.

فرضیه صفر: مولفه نوع دوستی کارکنان بر میزان وفاداری مشتری موثر نیست.

فرضیه پژوهش: مولفه نوع دوستی کارکنان بر میزان وفاداری مشتری موثر است.

بیان فرض آماری فرضیه ۴

با توجه به خروجی نرم افزار پی ال اس در جدول ۴-۹ راجع به اثرگذاری نوع دوستی کارکنان بر میزان وفاداری مشتری به دلیل اینکه عدد معناداری برابر ۸۷/۱ و کمتر از ۹۶/۱ می باشد، لذا می توان گفت فرضیه صفر پژوهش تأیید و فرضیه پژوهش مبنی بر اثرگذاری نوع دوستی کارکنان بر میزان وفاداری مشتری رد می شود.

 متن فوق تکه ای از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

متن کامل





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: