پایان نامه بررسی رابطه آگاهی ازبرند تأثیرمثبت با ارزش ویژه برند
نوشته شده توسط : admin

مقدمه

پس از تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات، در این فصل نوبت به تحلیل یافته ها و ارائه پیشنهادات از سوی محقق می رسد.

 

۵-۲ تشریح یافته های تحقیق

با استفاده از داده های گروه نمونه و بکارگیری فنون تجزیه و تحلیل های آماری، نتایج زیر بدست آمده است:

 

فرضیه اول(۱):

کانال توزیع بر روی تصویر شرکت تاثیر معنی داری دارد.

 

تفسیر نتایج آزمون: چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر ۸۸/۴ و بزرگتر از مقدار جدول ۹۶/۱ می باشد پس فرض یک را نتیجه می گیریم یعنی کانال توزیع بر روی تصویر شرکت تاثیر معنی داری دارد. و مقدار تاثیر برابر ۳۲/۰ و مثبت (مستقیم) می باشد. پس فرضیه (۱) تایید می شود.

مقایسه با تحقیقات دیگر: نتیجه بدست آمده از فرضیه اول تحقیق مطابق با یافتههای کیم و هیون ۲۰۱۱ است. این فرضیه در مطالعه نام بردگان تایید شده است.

 

فرضیه (۲):

قیمت بر روی تصویر شرکت تاثیر معنی داری دارد.

 

چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر ۶۲/۲ و بزرگتر از مقدار جدول ۹۶/۱ می باشد پس فرض یک را نتیجه می گیریم یعنی قیمت بر روی تصویر شرکت تاثیر معنی داری دارد. و مقدار تاثیر برابر ۲۴/۰ و مثبت (مستقیم) می باشد. پس فرضیه (۲) تایید می شود.

مقایسه با تحقیقات دیگر: نتیجه بدست آمده از فرضیه دوم تحقیق بر خلاف یافتههای کیم و هیون ۲۰۱۱ است. این فرضیه در مطالعه نام بردگان تایید نشده ولی در این تحقیق تایید شده است.

لازم به ذکر است نتایج این تحقیق بر خلاف یافته های کیم و هیون بوده است و احتمالا یکی از عوامل تاثیر گذار بر این مورد تفاوتی می‎باشد که کشورها از جنبه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… با هم تفاوت دارند و تحقیق کیم در کشور کره انجام شده است که رفتار مصرف کننده متفاوت با ایران می‎باشد و احتمالا در کشور نگرش افراد در طول زمان و بر اثر استفاده از کالا های مختلف به این صورت شکل گرفته است.

 

فرضیه (۳):

ترفیع بر روی تصویر شرکت تاثیر معنی داری دارد.

 

چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر ۲۱/۳ و بزرگتر از مقدار جدول ۹۶/۱ می باشد پس فرض یک را نتیجه می گیریم یعنی ترفیع بر روی تصویر شرکت تاثیر معنی داری دارد. و مقدار تاثیر برابر ۲۶/۰ و مثبت (مستقیم) می باشد. پس فرضیه (۳) تایید می شود.

مقایسه با تحقیقات دیگر: نتیجه بدست آمده از فرضیه سوم تحقیق مطابق با یافتههای کیم و هیون ۲۰۱۱ است. این فرضیه در مطالعه نام بردگان تایید شده است.

 

فرضیه (۴):

خدمات پس از فروش بر روی تصویر شرکت تاثیر معنی داری دارد.

 

چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر ۹۴/۴ و بزرگتر از مقدار جدول ۹۶/۱ می باشد پس فرض یک را نتیجه می گیریم یعنی خدمات پس از فروش بر روی تصویر شرکت تاثیر معنی داری دارد. و مقدار تاثیر برابر ۳۵/۰ و مثبت (مستقیم) می باشد. پس فرضیه (۴) تایید می شود.

مقایسه با تحقیقات دیگر: نتیجه بدست آمده از فرضیه چهارم تحقیق مطابق با یافتههای کیم و هیون ۲۰۱۱ است. این فرضیه در مطالعه نام بردگان تایید شده است.

 

فرضیه (۵):

کانال توزیع بر روی آگاهی از برند تاثیر معنی داری دارد.

 

چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر ۵۰/۱ و کوچکتر از مقدار جدول ۹۶/۱ می باشد پس فرض صفر را نتیجه می گیریم یعنی کانال توزیع بر روی آگاهی از برند تاثیر معنی داری ندارد. پس فرضیه (۵) تایید نمی شود.

 متن فوق تکه ای از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

متن کامل





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: