پایان نامه میزان تاثیر آموزش مهارت های سازمان دهی- برنامه ریزی در بهبود انگیزش دانش آموزان
نوشته شده توسط : admin

۱-۶ تعاریف متغیرها

۱-۶-۱ تعاریف مفهومی

عملکرد تحصیلی: شامل پیشرفت تحصیلی، توانایی در برنامه ریزی، خودکارآمدپنداری، انگیزش، کاهش اضطراب، استفاده از اهداف سودمند و انجام فعالیت های مربوط به مطالعه می باشد (درتاج،۱۳۸۳).

راهبرد سازماندهی- برنامه ریزی:

سارمان دهی بهترین و کامل ترین نوع راهبرد یادگیری ومطالعه است. نوعی راهبرد بسط معنایی است برای معنی دار ساختن یادگیری به مطالبی که قصد یادگیری آنها را دارد نوعی چهارچوب سازمانی تحمیل می کند. یکی از انواع راهبردهای فراشناختی است که  شامل تعیین هدف برای یادگیری مطالعه، پیش بینی زمان لازم برای مطالعه، تعیین سرعت مناسب مطالعه، تحلیل چگونگی برخورد با موضوع یادگیری و انتخاب راهبردهای یادگیری مفید است(سیف، ۱۳۸۹).

۱-۶-۲ تعاریف عملیاتی

عملکرد تحصیلی: عملکرد تحصیلی عبارتند از نمره‌ای که آزمودنی از آزمون عملکرد تحصیلی “درتاج”(۱۳۸۳) به دست  می آورد.

راهبرد سازماندهی- برنامه ریزی: منظور از راهبرد سازمان دهی- برنامه ریزی در این پژوهش، برنامه ای است که پژوهشگر در هشت جلسه یک ساعت به صورت گروهی به دانش آموزان آموزش داد.

متن کامل پایان نامه





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: