تعریف رضایت الکترونیک
برخی از تعریفهای رضایت الکترونیک عبارتند از:
رضایتمندی الکترونیک به معنای خرسندی یک مشتری با توجه به تجربه پیشین خریدش از یک بنگاه بازرگانی الکترونیک است[۱](تیلور, ۱۹۹۵).
رضایت الکترونیک عبارت است ازمیزان رضایت مشتری از پشتیبانی برای دریافت و ارسال سفارشهای کالا یا خدمات، خدمات پس از فروش، بهای کالا یا خدمـات، کیفیت مطالب وب سایت، سرعت وب سایت ، قابلیت اعتماد به وب سایت، سهولت استفاده از وب سایت، امنیت (مالی، حفظ اسرار شخصی)[۲]( لی , ۲۰۰۱).
۲-۷- مروری بر کاربرد نظریه فازی
منطق فازی که در برابر منطق کلاسیک مطرح گردید، ابزاری توانمند جهت حل مسایل مربوط به سیستمهای پیچیدهای که درک آنها مشکل و یا مسایلی که وابسته به استدلال، تصمیمگیری و استنباط بشری میباشند، به شمار میآید. انتخاب یک روش و رویکرد مناسب برای مدلسازی یک سیستم، به طور کامل بستگی به میزان پیچیدگی آن سیستم داشته؛ پیچیدگی نیز ارتباط معکوس با میزان دانش و شناخت ما از آن سیستم دارد. واضح است که انسان تمایل دارد یک سیستم را با بیشترین دقت ممکن مدلسازی نماید؛ اما چنانچه شناخت کافی نسبت به آن نداشته باشد، مجبور است که دقت مورد انتظار از مدل را با میزان شناخت خود از سیستم منطبق نماید. سیستمهایی را که دارای پیچیدگی کم و بنابراین عدم قطعیت پایین هستند، می توان با استفاده از معادلات ریاضی، با دقت بالا مدل نمود. سیستمهایی که دارای پیچیدگی متوسط هستند را میتوان با استفاده از شیوههای مدل- آزاد مانند شبکههای عصبی مصنوعی مدلسازی کرد. در آخر، منطق فازی بهترین وسیله برای مدلسازی سیستمهایی است که دارای پیچیدگی زیاد بود و دادههای کافی از آنها موجود نیست و یا اطلاعاتی که در مورد آنها در اختیار داریم، مبهم و غیر صریح است (اصغرپور، ۱۳۸۵). از سوی دیگر، روشی است که ساختار محکم و مشخصی دارد و این دو عامل باعث شده که این تئوری با سرعت جایگاه خود را در زمینههای مختلف پیدا کند. سیستمهای فازی را میتوان به عنوان سیستمهای دینامیکی غیرخطی در نظر گرفت که قادرند سیستمهای واقعی را هر چقدر پیچیده، از روی دادههای تجربی و براساس محاسبات عددی با دقت خاص تقریب بزنند. در یک مدل ایدهآل، بایستی بتوان از اطلاعات کیفی و کمی و مدلهای ریاضی استفاده کرد. تئوری مجموعه فازی راهی برای دستیابی به این مدل ایدهآل است (منهاج، ۱۳۸۶)
Taylor [1]
Lee [2]
سوالات یا اهداف پایان نامه :
اهداف این پژوهش را میتوان در دو بعد اصلی و فرعی درقالب موارد ذیل دستهبندی نمود:
هدف اصلی:
- شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
اهداف فرعی:
- تعیین عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
- سنجش میزان اهمیت هر یک از عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
- اولویتبندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
لینک بالا اشتباه است
:: بازدید از این مطلب : 751
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0