پایان نامه ارشدمدیریت:سنجش عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه ش
نوشته شده توسط : admin

مقدمه

یکی از اهداف اصلی بانک­ها جذب و تخصیص منابع و ابزار اجرایی جهت سیاست­گذاری پولی بانک مرکزی می­باشد. بانک­ها، موسسات مالی و اعتباری هستند که واسطه بین وجوه سپرده گذاران و استفاده کنندگان از این تسهیلات می باشند بنابراین بانکها جهت اجرای ماموریت خود نیازمند اجرای سیاستگذاری مناسب می باشند. همواره مشتریان بدنبال بانک­ها و موسساتی هستند که علاوه بر تامین امنیت سرمایه آن­ها، جایگاه مناسبی جهت افزایش ارزش افزوده آن­ها و نیز دارای شرایط سهل و آسان برای دستیابی به امکاناتی باشند که رفاه آنها و نیز خدماتی با کیفیت و کاهش تلاش آنها را در میان سایر رقبا به همراه داشته باشند. بنابراین مساله زمانی نمود پیدا کرده است که بانک بواسطه غفلت از یک فناوری، که رقبا به نحو احسن از آن استفاده نموده اند در عرصه بانکداری از آنها عقب افتاده و مشتریان خود را که بدنبال خدمات نوین و متمایزبودن بانک خود از سایر بانکها هستند ناامید نموده، و در ارائه کیفیت خدمات فنی/کارکردی نتوانسته، آنها را راضی نگاه داشته و در وفاداری مشتریان فعلی و جذب مشتریان آتی که سهمی از بازار آنان را در زمینه بانکی برای خود در نظر گرفته­اند، از دست داده است. بانک ها برای حفظ منافع مشتریان خود و راضی نگاهداشتن آنها، با راه اندازی سیستم های الکترونیکی مانند خودپرداز(ATM[1]) –[2] ساتنا- دستگاههای سرویس دهنده فروشگاهی( POS [3] )- تلفن بانک – موبایل بانک و بویژه اینترنت بانک، تا حدودی مشتریان خود را راضی نموده و در ۲۴ ساعت شبانه روز به بعضی از خدمات خود ادامه دهند.در این فصل به مبانی نظری پژوهش پرداخته می‎شود و دیدگاه اندیشمندان مختلف که نقش تعیین‎کننده بر توسعه ادبیات رضایتمندی مشتری داشته‎اند، مورد بررسی قرار می‎گیرد. بدین منظور، ابتدا به بررسی رفتار مصرف‎کننده پرداخته می‎شود. سپس به ارزش مشتری اشاره می‎شود. موضوع رضایتمندی در بخش سوم مورد بحث قرار می‎گیرد. در بخش چهارم رضایت مشتریان مورد بحث قرار می‎گیرد. منطق فازی و کاربردهای آن در بخش پنجم مورد بحث قرار می‎گیرد. در پایان نیز مقدمه‎ای بر تئوری تصمیم‎گیری ارائه شده است.

[۱] Automated teller machine

سامانه الکترونیکی تسویه ناخالص آنی ۱۱

[۳] Point of service

سوالات یا اهداف پایان نامه :

اهداف این پژوهش را می­توان در دو بعد اصلی و فرعی درقالب موارد ذیل دسته­بندی نمود:

هدف اصلی:

  • شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر

اهداف فرعی:

  • تعیین عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
  • سنجش میزان اهمیت هر یک از عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
  • اولویت­بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : شناسایی و رتبه¬بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر  با فرمت ورد





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: